W numerze |
||
Anna Spyrka, Mariusz Duda |
3 | |
|
IMPLANTACJE NATYCHMIASTOWE |
|
|
Implantation in atrophic maxilla and mandible without augmentation. Literature review and clinical procedure Frank Kistler, Steffen Kistler, Jörg Neugebauer, Georg Bayer |
6 |
|
Immediate Loading of Freshly Inserted Screw Implants. The immediate bar with special consideration of the SPI® concept Phillippe Daniel Ledermann, Daniel Megert |
14 |
|
Implant uzupełniający pojedynczy ząb: wskazania, wytyczne i czynniki ryzyka implantacji natychmiastowej Single implants: indications, guidelines and risk factors of immediate implantation Günter Dhom, Peter Gehrke |
24 |
|
NAWIGACJA W IMPLANTOLOGII |
|
|
Trójwymiarowa diagnostyka TK za pomocą med3D jako podstawa optymalnej współpracy interdyscyplinarnej 3-dimensional CT diagnostics with med3d as a basis for optimal interdisciplinary cooperation Gerhard Stachulla |
30 |
|
Implantacja 3 D. Planowanie implantacji za pomocą szablonów nawigacyjnych Gaibergera 3D implantation. Implant placement planning with use of Gaiberger’s templates Wolfgang Bollack, Uwe Richter, Marius Steigmann |
34 |
|
Applying of new Rapid Prototyping Techniques for creating dental casts being used in implantology – preliminary report Sławomir Miechowicz, Sergij Isaryk |
44 |
|
BADANIA KLINICZNE |
|
Bego–Semados® implants – prospective, randomized research of the influence parameters to bone’s capacity around the implant S.Ries, J. Wolz, D. Leising, E.-J. Richter |
52 | |
IMPLANTOPROTETYKA |
||
Implantoprotetyczne zaopatrzenie bezzębnych pacjentów w wieku podeszłym Implant-prosthetic treatment of edentulous geriatric patients Ryszard Koczorowski, Monika Hemerling |
59 | |
Strategia „forward” w planowaniu „backword planning” Forward strategy by bacward planning Hardi Mink |
68 | |
MARKETING W IMPLANTOLOGII |
||
Marketing w implantologii. Część I Marketing in oral implantology. Part I James McAnnaly |
80 | |
WYDARZENIA |
||
Anna Spyrka |
84 | |
Zimowe spotkanie w ST. Lambrecht Anna Spyrka |
86 | |
87 |