streszczenie: |
Każdy właściciel firmy chciałby osiągać zawsze - miesiąc po miesiącu – zyski. Każdy właściciel chciałby zatrudniać personel, który jest profesjonalny i lojalny. Każdy właściciel chce mieć wielu pacjentów, którzy będą bardzo zadowoleni z usług stomatologicznych. Brzmi pięknie, ale w rzeczywistości… No właśnie, rzeczywistość bywa zbyt często inna. Właściciele nie osiągają satysfakcjonujących obrotów finansowych, ludzie zaledwie bywają (a nie są) profesjonalni, a pacjenci-klienci mają rosnące wymagania i coraz szersze możliwości odejścia do konkurencji. W efekcie właściciele gabinetów często mają dosyć, zadręczając się pytaniami typu: „dlaczego tak ciężko zarządzać ludźmi?”, „dlaczego moje przychody spadają?”, „dlaczego wtedy, kiedy pracowałam/em sam/a było więcej czasu i pieniędzy na wszystko?”. Po prostu trudno być jednocześnie lekarzem i właścicielem.
|