dr n. ekon. Magdalena Szumska

 

 PL

Jakich potrzebuję atrybutów? Doskonała praca z pacjentem. Psychologia polsko-angielska w recepcji gabinetu 


słowa kluczowe:

 


streszczenie:

1. Udzielaj pozytywnej informacji zwrotnej. Dawanie pacjentowi solidnej, konstruktywnej informacji zwrotnej może być super wartościową częścią efektywnej komunikacji.
2. Twoja umiejętność słuchania powinna być dodatnia (efektywna). Więcej na ten temat w poprzednim artykule w poprzednim numerze.
3. Używaj empatii. Empatia oznacza zdolność do wyobrażenia sobie i doświadczenia uczuć innych. Używasz empatii wtedy, kiedy możesz sobie wyobrazić i doświadczyć tego, co czuje pacjent.
4. Bądź wiarygodna. Nie musisz być ekspertem, ale musisz być osobą wiarygodną.
5. Zaufanie pacjenta. Praca asystentki opiera się na pomaganiu pacjentom. To również wymaga, by pacjenci mogli zaufać asystentce podczas procesu świadczenia usługi dentystycznej.
6. Cierpliwość. Pacjenci myślą i zachowują się z różną prędkością (myślą i reagują w różnym tempie). Musisz być cierpliwa by zostać zrozumiana lub po prostu po to, by pacjent mógł się uspokoić, wyciszyć. Cierpliwy pacjent jest najlepszym pacjentem, nieprawdaż?
7. Miej poczucie humoru i uśmiechaj się. Twój pacjent będzie bardziej zadowolony, kiedy Ty się uśmiechasz i kiedy on sam się uśmiecha.
8. Uprzejmość (grzeczność). Jest to jedna z najważniejszych ludzkich wartości, szczególnie podczas realizacji usługi (a gabinet dentystyczny jest miejscem, w którym realizuje się usługi).

 


GB

What attributes do i need? Excellent work with patient. Psychology in dentist reception – polish-english


key words:

 


summary: